00 SETTING UP

November óta egy betűt nem ütöttem le, bár körülbelül egy hét után iszonyatosan hiányzott, hogy írjak. 2012 nyara óta osztottam meg a gondolataimat a The Magazine nevű oldalon, heti rendszerességgel. A váratlan távozás, később az oldal eltűnése különböző okoknak, de kizárólag egy embernek köszönhető. Feleslegesnek érzem, hogy részletekbe bocsátkozzak, amiket én is aligha tudok, mert a kérdéseimre mindig egy semmitmondó, konkrétumokat teljességgel mellőző feleletet kaptam.

Úgy döntöttem, hogy szeretnék a saját magam főnöke lenni és elindítani a blogomat, aminek a gondolata már pár hónapja motoszkált a fejemben. Egy hatalmas adag bátorságra volt szükségem ehhez a lépéshez, amire végre elszántam magamat!

Stay tuned!

Leave a Reply

