16 SAKARA LIFE: EAT CLEAN EAT WHOLE

Tegnap este a Facebook üzenőfalat lefelé görgetve, megakadt a szemem az amerikai ELLE postján: ,,Egy hónapig a Victoria’s Secret modellek diétáját követtem.” Több sem kellett nekem, előttünk a bikini szezon és „get a beach body” projektem sem úgy halad, ahogyan kellene, ezért kattintottam.

Egy komplett étrendre számítottam (na persze…), de ehelyett sokkal érdekesebb dolgot találtam. Az ELLE szerkesztője a Sakara Life 30 napos programját tesztelte le, ahol néhány kilón kívül, még 410 dollártól is megszabadult.

 

Az ötlet szerintem zseniális, az egyik legjobb startup vállalkozás, amit az elmúlt hónapokban hallottam! Danielle Duboise és Whitney Tingle még a húszas éveiket tapossák, de már olyan sztárok fordultak hozzájuk bizalommal, mint Lily Aldridge vagy Lena Dunham. A Sakara Life gyakorlatilag olyan, mint egy ételfutár, csak itt az alapanyagok teljesen organikusak és az ételek vegetáriánusak. A cég filozófiájában erősen hangsúlyozza, hogy a programok nem a diétáról szólnak, hanem a kiváló minőségű, vegyszer-és adalékmentes bioélelmiszerekről, növényekben gazdag étrendekről, így támogatva a helyi farmereket és a környezetet.

Az egy napos programtól egészen egy három hónaposat is választhatunk, ami itthoni viszonylatban egyáltalán nem olcsó mulatság. Az egy napos tisztító program (reggeli, ebéd, vacsora és egy detoxikáló tea) 99 dollár, ami után állítólag érezni fogod máris a különbséget. A házhoz szállítás időpontját is ki lehet választani, a logisztika jól megszervezett.

Mivel csak az USA bizonyos részein élvezhetik a Sakara Life különleges ételeit, ezért Danielle és Whitney egy három napos DIY méregtelenítő útmutatót is letölthetővé tett a honlapon, így akár itthon is részesei lehetünk a Sakara Life gyorstalpaló programjának. Ha kételkednénk, akkor néhány recept is elérhető a blogon, amit én biztosan kipróbálok!

http://www.sakaralife.com/

INSTAGRAM: acsigenoemi

Leave a Reply

