20 2 DAYS LEFT…

Tudom, hogy még itthon vagyok és még a holnapi nap hátra van, de nem tudok eléggé hálás lenni a körülöttem lévő embereknek! Egy éve, augusztusban, amikor eldöntöttem, hogy kimegyek, akkor még nem kellett ennyi fontos embertől elszakadnom ilyen hosszú időre, nem lett volna miért maradnom. Az érzéseim Angliával kapcsolatban változatlanok, a szerelem még mindig lángol, ugyanakkor szomorúság fog el. Az elmúlt félévben annyi különleges embert ismertem meg, akik ma már fontos részei a mindennapjaimnak és nélkülük nem tudom, hogy most mi lenne velem. Köszönöm, hogy ennyien szurkoltok nekem és hogy büszkék vagytok rám, számomra még mindig hihetetlen, hogy  kevesebb, mint 48 órán belül már teljesen egyedül leszek, egy hatalmas országban. Köszönöm a búcsú ajándékokat és a sok-sok szeretetet! Tudom, hogy itt az ideje a változásnak, hogy mennem kell, de nagyon fogtok hiányozni!

Leave a Reply

